۱۱ پاسخ

اتفاقاً خیلی خوبه که
من بجای شما حس خوبی بهم دست داد

ولشون کن مردمو
مگه نمیشه تو سن کم بچه دار شد

وایی خیلی باحاله که
حس بقیه به یه ورت

به منم همینو میگن در حالی ک 20 سالمه
ولی خب سنم 16 اینا میخوره
اوایل ناراحت میشدم الان برام مهم نیس اتفاقا خیلیم خوبه اختلاف سنیت کمه با بچت

عروسی کردین؟؟

خب خیلی سنت کمه حق دارن بگن خب چرا از بچه ات بدشون میاد ربطی نداره به بد اومدن که

این چه حرفیه اون بچه خیلی عزیزه
خیلیم خوبه ک زود باردار شدین تفاوت سنی تون کمه خیلی خوبه اینجوری من خودم ۱۹ سالگی مادر شدم

سنت کمه واسه همون بهت میگن گلم

حس بد نگیر عوضش تفاوت سنیت با بچت کمه خیلی ام خوبه

شاید منظوری ندارن حتما سنت کمه اینجور دیده میشی

عزیزم بگن خوبه که🤣من ۲۶ سالمه ولی بیبی فیسم هرکی میبینه بچه دارم میگه مگه متاهلی؟و من خرررر ذوق میشم🤣

سوال های مرتبط