کسی بوده بچش از روی تخت بیفته

۶ پاسخ

نمی‌خوام بترسونمت
ولی متاسفانه افتادن از روی بلندی برای نوازد خطر بینایی داره.
لطفاً پیگیریش کن

اره دختر من رو پالاز موکت البته اصلا ضخیم نیست.واقعا هممون تا مرز سکته زفتیم.خودشم انقدز گریه کرد خداروشکر بخیر گذشت.نباید بزارب بخوابه تا چند ساعت علائمش چک کن و بالا نیاره اگ اورد ببر یمارستان‌.چشاش چک کن کج نباشه یکم.یا صداش کن ببین هواسش سر جاشه مشت سرشو اروم فشار بده ببین گریه میکنه

اره من😂

رو کاشی افتاده؟؟؟

من خودم ۲ ماهگی از روی تخت افتادم😃

خوب ک چی

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️🤍 مامان اَبرا☁️🤍 ۱ سالگی