۶ پاسخ

دختر منم فقط د د میگه و جیز
هرچی تکرار میکنم نمیگه

بچه من هیچی نمیگه

چرا بد باشه عالیع.پسر من هر وقت دوسداشته باشه ی کلمه میگه.

خوبه دیگه.
بچه من فقط میگه دد
دادا

ن خوبه دیگه.دختر منم ماما و بابا و ن ن میگه.همین ۳تا

خوبه چرا بد باشه

سوال های مرتبط