خانما با نفخ شدید در بارداری چکار میکنین آبروم رفت 🤦‍♀️

۱۳ پاسخ

من فقط تو دلم میپیچه چیزی در نمیاد لامصب خیلی بده

نفغ منکه میمونه تو شکمم درنمیاد حالم بهم میخوره

چیشده خواهرم با من درد و دل کن من درکت میکنم😅😂
کجا در رفت و نتونستی بگیریش😅

وای یاد عذابایه نفخ بارداریم افتادم ب خصوص تو خواب😪😅

خوبه میاد برا من میپیچه تو شکمم. میمیرم فقط

من پنج ساله ازدواج کردم شوهرم یبارم باد معدشو ول نکرده خیلی باحیاس
منم این‌نمیزد
دیگه منم نمیزدم
اما از وقتی حامله شدم
دیگه برام مهم نیست راحت میکنم خودمو😂

عی وای🤣

من نمیتونم جلو خودمو بگیرم دلدرد میگیرم وقتایی ک جایی باشم و نتونم اقد اذیت میشم😂😂😂شوهرم میگه تو چت شده چرا اقد وضعت خراب شده😂😂😂

من پیش شوهرم آزاد و رها میزنم اونم ذوق میکنه😂😂

اشکال نداره خاهر هرجا بودی ول بده مهم نباشه😃

من فک میکردم فقط من نفخ دارم 🫤😂

تنهاشو راحت بده بره🤣🖐️

کاریش نمیشه کرد😂 منم اینطوریم..ولی شربت معده میخورم

سوال های مرتبط

فرشته آسمونیم فرشته آسمونیم قصد بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری