من 5 روز مونده به پریودم این ماه از نفخ دارم میمیرم دم به دقیقه اونم نمیشه هر جایی ول کرد مجبوری نگه داری 😂
یکم عرق نعنا با اب قاطی میکنم میخورم خیلی بهتر میشه
به دست باد میسپریم
بیرون هم زیاد نمیرم
چون سه ساعت خونه نباشم راحت نباشم شکمم از نفخ پاره میشه
از اول بارداری نفخم شدید بود هنوزم هس
عرق نعناا
رها میکنم
هیچی
تحمل میکردم که آبروم نره🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.