خانما شماها برای نفخ شدید تو بارداری چی میکنید؟؟؟

۶ پاسخ

من 5 روز مونده به پریودم این ماه از نفخ دارم میمیرم دم به دقیقه اونم نمیشه هر جایی ول کرد مجبوری نگه داری 😂

یکم عرق نعنا با اب قاطی میکنم میخورم خیلی بهتر میشه

به دست باد میسپریم
بیرون هم زیاد نمیرم
چون سه ساعت خونه نباشم راحت نباشم شکمم از نفخ پاره میشه
از اول بارداری نفخم شدید بود هنوزم هس

عرق نعناا

رها میکنم

هیچی
تحمل میکردم که آبروم نره🤣

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آمین کوچولو🩵🐣 مامان آمین کوچولو🩵🐣 ۸ ماهگی
مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری