۵ پاسخ

مگه میشه آدم میوه ام نخوره ضعیف میشی بابا ی ذره عرق نعنا بخور

عرق نعنا بخور خیلی سرده

میگن ک نفخ داره
ولی درکل هرچی میخای بخوری میگن نفخه
من انقد نخوردم ک ضعیف شدم و‌ شیرم کم جون شد بچم ضعیف موند

مرکبات نفخ داره ولی یه چایی زنجبیل بخور حله

نه واسه چی دل درد بشه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا 😘❤️💙 مامان محمدرضا 😘❤️💙 ۱ ماهگی