۶ پاسخ

یه قاشق آرد برنج رو با نصف لیوان فرانسوی شیر قاطی کن بزار رو شعله
هی همش بزن تا خودش بگیره
فقط ازش دور نشو چون سریع آماده میشه و ممکنه سرریز بشه

عزیزم یه پیمانه یا نیم‌پیمانه برنجو بشور چندین بار تا اب صاف بشه یه روز بزار تو اب خیس بخوره ابشم عوض کن
بعدش یه روز روی پارچه‌تمیز بریز تا خشک شه، خشک شد اسیاب کن
یع قاشق چای خوری ارد برنجو بریز تو تابع یه نیم لیوان ابم بریز روش هم بزن تا غلیظ شه
بزار خنک شه بده

برا دخترم ۱ ق مربا توری آرد برنج ،۶ یا ۷ قاشق غذاخوری ابجوشیده ،با حرارت کم میزارم یکم غلیظ بشه و آردشم از حالت خامی در بیاد
فقط سفت نشه خیلی
روزای اول هرچی رقیقتر بهتر .خنکتر شد شیر خودت یا شیرخشک بااب قاطی کن یکم بریز توش
بعدغذا ده یا ۲۰سیسی ابجوشیدع بده بخوره

میتونی سیب رو رنده کنی ولی کدو حلوایی نمیخواد زود میپزه و خودش له میشه کدو حلوایی رسیده بگیر قشنگ پوستشو بگیر انداز نصف قوطی کبریت تکه تکه کن بزار زیپ کیپ شش ماه تو فریز میمونه هر سری یه تیکیه بنداز تو فرنیش

از پیمانه شیر خشک استفاده کن یه پیمانه ارد برنج خونگی با یک استکان اب و چند تیکه سیب سفید یا کدو حلوایی بزار رو شعله ملایم بپزه بعد پخته شدن سیب یا کدو رو حل کن با فرنی قشنگ مخلوط شه رقیق بردار فرنی رو بده بخوره من شیر یا شیر خشک اضافه نمیکنم

ی قاشق آرد‌برنج رو با یه استکان آب سرد قاطی کن بعد بزار رو حرارت هم بزن تا ب غلظت برسه...بعد چند روز ک ساده دادی توش پوره موز و سیب و..بریز

سوال های مرتبط