۸ پاسخ

ناخناشو کوتاه نگه دار و نرم کننده بزن

به نظرم نیش حشره اس

حساسیت عزیزم
پروتیین گاوی دخترم داره این مدله

حساسیت به مواد غذایی یا بوس یا خشکی ؟

پوستش خشکه؟؟؟
پسر منم همینجوریه ناخن میکشه زخم میشه
صورتشو مدام بشورم پماد ثمین بزن روزی سه چهاربار

بخاطر بوس کردن اگزما زده مرطوب کننده بزن

حساسیت به موادغذایی شایدباشه

خشکیه؟

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۸ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۱ سالگی