نه بابا سرخود نخور خطرناکه
باعث میشه بچه اوتیسمی بشه
من تاالان چندبار سرماخوردم هیچ کدوم از دکترا دیفن هیدرامین نداد فقط استا ساده گفتن بخور ونمک قرقره کن و تحمل کن
نباید بخوری باید قرقره بکنی
نه من دکتر هم که رفتم فقط گفت قرقره کن قورت نده
ن قر قره کن بریز دور نخور
من اوایل سرماخوردم دکتر داده بود بهم
منم سرما خوردم فقط قرقره کردم نخوردم
بهترین روش فقط آبجوش عسل لیمو ترش تازه هس فقط گلوت رو نرممیگنه
من خوردم دکترم داد
من تا حالا نخوردم
نه نخور قرقره کن
عزیزم براگلوت قر قره ام نکن کورتون داره عسل و اب لیمو بخور یا نشاسته ی داغ بخور گلوت نرم میشه
غرغره کن بریز دور ولی نخور
اینو باید قر قره کنی
اگه گلو درد داری قرقره کن اما نخور
سر خود یزی نخور
نه من و دوستم هر دو هم دیفن هیدرامین هم شربت دکسترومتورفان داد خوردیم
نه نخورش قرقرش کن
قرقره میتونی کنی ولی نخور
زنگ زدم دکترم گفت دیفن هیدارمین ساده بگیر الان نمیدونم این سادست ؟؟
سلام نه دیفن هیدرامین نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.