من 5روزه ب موعودمه اینجوریم
یکم غذا میخورم معده درد شدید میگیرم دردش میزنه ب پشتم بعدش تنگی نفس میگیرم
فکر کنم برای اسید معده هست رفلاکس میکنی . سعی کن غذاهای اسیدی کمتر بخوری . از دکترت هم بپرس فانوتیدین برای رفلاکس و ترش کردن معده خوبه اگه میگه ضرر نداره برات بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.