۲ پاسخ

من 5روزه ب موعودمه اینجوریم
یکم غذا میخورم معده درد شدید میگیرم دردش میزنه ب پشتم بعدش تنگی نفس میگیرم

فکر کنم برای اسید معده هست رفلاکس میکنی . سعی کن غذاهای اسیدی کمتر بخوری . از دکترت هم بپرس فانوتیدین برای رفلاکس و ترش کردن معده خوبه اگه میگه ضرر نداره برات بخور

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری