عزیزم مثلا صبحانه نخوری طوری نمیشه ولی اگه بهش عادت کنی دیگه نخوردنش سخته 😂😂😂😂😂قانع شدی یا بیشتر توضیح بدم
من خیلی
میکشیدم ولی ازموقعی که باردارشدم والان دارم شیرمیدم اصن لب نزدم قبلناباشوهرم میشستیم میکشیدیم ادم معتادشمیشه چیزی نمیشه 🤣🤣🤣🤣🤣
سرگرمی
من قبل بارداری درهفته 3بار میکشیدم
یه کرمی داره ک هی دلت میخواد بکشی
نکش عزیزم کلا ضرره هی ادامه بدی یهو میبینی معتادش شدی
اخ دلم خاس ۷ ساله نکشیدم
چیز خاصی نداره وابستگی داره
وگرنه ن نعشه میشی ن خمار فقط یه کرم میوفته ب جونت ک بکش بکش
ده بار دیگ بکش تا بفهمی چی معتادش میشن
نیکوتین داره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.