۹ پاسخ

عزیزم مثلا صبحانه نخوری طوری نمیشه ولی اگه بهش عادت کنی دیگه نخوردنش سخته 😂😂😂😂😂قانع شدی یا بیشتر توضیح بدم

من خیلی
میکشیدم ولی ازموقعی که باردارشدم والان دارم شیرمیدم اصن لب نزدم قبلناباشوهرم میشستیم می‌کشیدیم ادم معتادشمیشه چیزی نمیشه 🤣🤣🤣🤣🤣

سرگرمی

من قبل بارداری درهفته 3بار میکشیدم
یه کرمی داره ک هی دلت میخواد بکشی

نکش عزیزم کلا ضرره هی ادامه بدی یهو میبینی معتادش شدی

اخ دلم خاس ۷ ساله نکشیدم

چیز خاصی نداره وابستگی داره
وگرنه ن نعشه میشی ن خمار فقط یه کرم میوفته ب جونت ک بکش بکش

ده بار دیگ بکش تا بفهمی چی معتادش میشن

نیکوتین داره دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی