۲۰ پاسخ

میگن تپل کننده اگه حساسیت نداره این ترکیب و بده بهش

تصویر

عزیزم توی همه‌ی غذاهاش کره پاستوریزه بریز وزن دهش خوبه

دختر من یکسالشه هفت کیلو

شیرت کمه لابد یا ژنتیکش خیلی لاغره

از منم همین اع 7700😑
همه چی میخوره ولی وزن هیییچییی قدش چنده؟

هی خواهرمنم امروزدخترموبردم پیش دکتر۷۳۰۰کیلوعه ۹ماهشه یه عالمه ویتامین وغیره دادخداکنه تاثییرداشته باشه🫤🫥

پسر منم خیلی وزنش کمه بغلش کردنی انگار پر بلد میکنی
هیچی تاکید میکنم هیچییییی نمیخوره ن شیر ن غذا فقط از هوا زنده س

پناه تو دو ماه ۶۰۰گرم رفت بالا عب نداره سعی کن تنوع غذایی داشته باشه

خسته مون کردن بچه ها،به ولله اگه قدیم اینجور بود پسر منم ههی بالا میاره شنبه ببرم دکتر باز😭😭😭😭

پسرمنم همنقده

تو سوپش سیب زمینی بریز.اب قلم اضافه کن به غذاهاش.سرلاک بگیر

وزن تولد چقد بوده

سرلاک بده شبا تو خواب شیرخشک بده
احتمالا شیرت خیلی خوب نیست که وزنش کمه

اگه همه چی میخوره مارکونی بده سیب زمینی بریز تو غذاهاش نشاسته فرنی کن میان وعده بهش بده

منم دخترم ظاهرش خیلییییی لاغره ولی دکترش و بهداشت میگه وزنش خوبه
من مدتیه سرلاک رو براش شروع کردم باباش که میگه ظاهرا یکم جون گرفته خوب شده
البته دختر من سرلاک رو خالی نمیخوره توش بیسکوییت مادر و موز و شیرخشک میریزم طعمش عوض میشه دوست داره
گاهی وقتام آب‌ میوه رو مثل سیب یا پرتقال میگیرم باهاش سرلاک درست میکنم

دختر من ۹ ماهگی ۸ کیلو ۲۰۰ بود

پسرمنم ۷۵۰۰😬😬

منم امروز بردم بعداشت یکیش ۷۷۰۰ اون یکی۷کیلو 😐😑

یکی دو وعده شیر خشک بده میخای وزن بگیره

بچه من یکسال آن هشت نیم کیلو هستن من چی بگم

سوال های مرتبط