من سرماخوردم هی عطسه میکنم ۵هفتمه چی کنم چی بخورم

۲ پاسخ

فقط نشاسته برا گلوم خوردم چهار تخم و آبلیمو عسلم برا سر ما خوردگی خیلی خوبه چون نمی‌تونیم قرص بخوریم

منم سر ما خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسنا 🌱✨️ مامان حسنا 🌱✨️ ۶ ماهگی