میگم بچها دهک بندی برداشتن انگار
پوشاک شیرخشک پوشک

۶ پاسخ

اره گفتن فعلا 0 1 2 دارن میدن.اخرای کد ملیشون

آخر کد ملی ۲

یعنی کی واریز میشه

چطوری شده مگه؟

الان من آخرش 9 یعنی دهک 9
هیچی بنامم نیست ک خودم پسرم تنهاییم

مرض دارن هرروز ی چیزه جدید

اره اخرکدملی سرپرست

سوال های مرتبط