خداپشت و پناهت
کدوم بیمارستان عزیزم؟ تو تهرانه؟
من تو سزارینم شیاف خعلی به کارم اومد و شیر دوش لاولی
اینکه هی همراهم میرفت درخواست شیاف و میکرد و نمیدادن اعصابمو خورد میکردم اخرم گفتم همسرم یه بسته بیاره که راحت شدم
شب قبل سعی کن غذای مقوی بخوری من خودم کشمش پلو با گوشت و روغن گوسفندی خوردم اصلا تا فردا ۱۰ شب که اجازه خوردن مایعات دادن گرسنه نشدم، فقط نکتش اینکه سعی کن ۹ شب شامت رو کامل خورده باشی توجه نکن دکتر میگه تا ۱۲ وقت خوردن داری ،آب هم از ده یازده شب دیگه نخور
چون وقتی بیحسی میزنن چند دق اول ممکنه اوق بزنی خالی باشه معدت راحتی
فقط ورزش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.