۵ پاسخ

اینو می‌دین دیگه آد نمیدین؟؟
دکتر تجویز کرده یا خودتون میدین؟؟

با سرنگی ک خودش داره ترجیحا بده راحت ترم هس چون غلیظه با قطره چکون ادم هرکاری میکنه دقیق یه میل نمیشه بعد هم اینکه سرنگ هوا نمیره اما قطره چکون رقت کنی حباب میندازه بچه اذیت میشه

با قطره چکون راحت تره دادنش
من معمولا ساعت ۱۰ ۱۱ که پسرم بیدار میشه میدم بهش

ی سیسی بده من صبح میدم

ا سیسی میشه یه سرنگ کامل تاعدد۱۰۰بکش

سوال های مرتبط