خانم ها چ کار کنم دردام شروع بشن؟؟

۵ پاسخ

بخدا سزارین بشید راحتو خوبه

ورزش کن

برو با آمپول فشار

پیاده روی ،پله بالا و پایین کن، دوش آب گرم بگیر، اسکات بزن ، کلن فعالیت زیاد بکن

منم مثل توام 😁

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد