من ایروکس میزنم خیلی خوبه
من ماما بی بی استفاده میکنم
من روغن بادوم و روغن زیتون میزنم خیلی خوبه
هر بار پوشکش و عوض میکنم با پنبه و آب میشورم ، بعدم با روغن چرب میکنم قشنگ... البته پوشک هم تاثیر داره من مولفیکس میبندم میسازع بهش ولی مای بی بی پاشو داغون میکنه
سودو کرم
من ماما بی بی میزنم خیلی خوبه
من بی بی فرست خریدم . رنگ گلبهی . روش نوشته pre Nappy
منکه هیدرودرم میزنم راضی ام
کالاندولا عالیه
سلام خانماا من چرا نمیتونم سوال کنم فقط جواب میشه فرستاد اما سوال نمیشه بفرستم یاا من بلد نیستم چطوری میفرستید
کالاندولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.