دو قلویی ، چرا سرکلاژ نمیکنی؟
دراز بکشی خیلی بهتره حالا وقتی خسته شدی درحد رب ساعت اینا بشین بقیشو بخواب خیلی مراقبت کن
چند بود سرویست؟
فقط دراز بکش هیچ کاری نکن از کسی که ۸ ماه استراحت مطلق بود بهت نصیحت
وایی منم فقط دراز کشیدم خیلی پهلوهام درد میگیره
ببین دراز بکشی پاهاتو یکم خفیف بده بالا بهتره دیگگهههه😬 😬 😬 ولی خب یکم استراحت بده به خودت
چند بود طول سرویکس؟
چه علامی داره وقتی پایین باشه
میشه نشست..استراحت منظور اینه کار های سنگین نکنی،پله زیاد بالا و پایین نری،پیاده روی نداشته باشی و....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.