خیلی ناراحتم دلشوره دارم اصلا یه جوریم همش نگران بچمم

۱۲ پاسخ

من هنوز نزاییدم همش نگرانم
نگران دخترم
نگران شوهرمم خیلی😭 چون بعد زایمان باید برگرده تهران😭
نگران اینده
دارم میمیرم دیگ روانی شدم از فکر و خیال کاش این روزا اینجوری نبود کاش بهترین روزهای زندگیمون اینطوری به کاممون تلخ نمیشد

افسردگیمون طبیعیه به خاطر حجم خونیه که از دست دادیم..

منم همینطوریم ،به خاطر این شرایط کشورِ

هعییی حق داری

مرخص شدی عزیزم؟؟
انشاالله حالت زودتر روبراه بشه

بعدم کسی درکت نمیکنه همه از دست ناراحت میشن البته خانواده خودم اینجوری نبودن خانواده شوهرم ناراحت میشدن مخصوصا مادرشوهر

حالا اولته من تا ۲۰ روز مث روانیا بودم نمیخاستم کسی نزدیکش بشه
مادر شدن خیلی عجیبع خیلی

دختر من به دنیا نیومده ولی یکسره تو این شرایط نگرانشم😭

دقیقا منم. یه لحظه ازش چشم بر نمیدارم
میترسم بخوابم خفه بشه🥺

چون مادر شدی دیگه 🥹🩷طبیعیه نگاش کن کنارته دیگه نگران چی هستی

همه همینیم 😭😭😭😭

وا چرا

سوال های مرتبط