من خریدم دسته جدا میشه تکون میخوره میچره تو دست اصلا خوب نبود بعداز یکی دوبار شست و شو سریش پاره شد یکی دیگه گرفتیم اعداد رو شیشه شیر قابل خواندن نبودن آب زیاد. داغ هم نمیشد بریزی توش از همه بد تر شیر بریزی توش تند تند از سوراخش شیر میاد ممکنه بچه خفه بشه من ک رفتم اونت خریدم خودمو راحت کردم ....
جدا میشه عزیزم
جدا میشه
جدا میشه
وقتی هم جدا کنی مشخص نمیشه ک دسته داشته یعنی جاش خالی نمیمونه
جدا میشه
عزیزم من یه گروه مادران بچه دار زدم هم سرگرمی هم درمورد غذای بچه هامون صحبت میکنیم اگر مایل بودین ایدی ایتا یا روبیکا بزارین
من خریدم ۵۰۰ ک بچم نخورد اصلا
زیر سر شیشه شیره
جدا میشه
جدا میشه
حدا میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.