طبیعی زایمان کردم اسون بود
من ۲تاش
طبیعی بهتره
طبیعی چندساعت نهایت یکروزقبل زایمان درد پریود شدید داری
ولی سزارین ۱۰روز اول که باید به بچه ات رسیدگی کنی درد شدید داری و نمیتونی بشینی
عروس عموی من دوتا طبیعی آورد سومی و سزارین میگه سزارین سختره
من هر دوش بودم هر کدومش سختی و درد خودشو داره ولی در کل من طبیعی بیشتر دوست داشتم چون توی سزارین خیلی اذیت شدم و درد داشتم
من طبیعی بودم خیلی خیلی راضیم
یساعت بعد زایمانم نشستم و..
هر دو تاش سخته من درد طبیعی کشیدم اخرم رفتم سزارین ولی برگردم عقب سزارین انتخاب میکنم
من طبیعی بودم و بد زخم. تا دوماه درد شدید نمیذاشت بتونم بشینم حتی بچه شیر بدم. اخرشم دکتر گفت بخیه هات چندتاش باز شدن. همش میگم کاش سز میکردم حداقل بخیه هامو با چشم میدیدم دیگه گفتم با این زایمانم بخیه های باز شده ی قبلیمو بدوزن
بعد از طرفی خیلیا میگن سزارین هم چسبندگی میاره و هم گاهی روده، مثانه و یا حتی معده برش میخوره اشتباهی
من هم طبیعی بودم هم سزارین طبیعی روز اول نشسته بودم خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.