مامانا من علائمم تقریبا دیگ قطع شده ولی هرچند گاهی یهو عق میزنم...طبیعیه

۴ پاسخ

من ک دیروز اصلا نداشتم چقدرم خوشحال بودم ک تموم شده امروز دل پیچه اسهال معده درد بدن درد بی اشتهایی و استفراغ همه باهم اومدن سراغم

ا چقدر شبیه هم هستیم، منم چون حساسیت به بوها رو دارم همچنان، گاهی عق میزنم

خدایا نصیب ماهم کن

منم اونجوری شدم تقریبا 5 روزه حالت تهوع ندارم
بد یهو عوق میزنم

سوال های مرتبط