یه سوال شماها بعد زایمانتون چقدر موهاتون میریزه😞😭

۲۰ پاسخ

من منم وحشتناک فقط نمیدونم تا کی ادامه داره

من تقریبا تو مرز کچلیم انشالله که دو لاخه حداقل بمونه برام 😅😂😂😂😢

خیلی میریزه دکتر هیرویت نوشت برام

برای من از ۲ماهگی شروع شد تا ۵ ماهگی یه چند وقتیه خیلی بهتر شده

میتونم بگم انقدری مو رو زمین ریخته رو سرم نیست😁

من ی هفته اس شروع شده 😭😭😭

من موهام زیر باسن بود مجبور شدم کوتاه کنم خیلی خیلی کوتاه افسردگی گرفتم خونه پرشده بود از مو هرچند الانم باز میریزه دسته دسته

من از ۳ ماه بعداز زایمانم شردع شده و شدید میریزه..جرات نمیکنم برس بکشم به حدی میریزه آدم وحشت میکنه..تو حمام هم مثل طناب دسته دسته میریزه خیلی اعصابم خرد میشا

من موهامو كوتاه كردم ريزشش خيلى كم شده

افتضاح میریزه

فولیکوژن بخور خوب میشه

خيلي شدييد. رفتم دكتر قرص hair food داد خيلب بهتر شده

زیاد دارم کچل میشم

خیلی زیاد
در حدی ک فکر میکنم از شدتش افسردگی میگیرم

قبل بارداریم خیلی ریزش مو داشتم ولی توی بارداری مکمل پرگمام میخوردم عالی بود و الانم اصلا ریزش مو ندارم

شدید🥲خونه پر شده از مو

تازه شروع شده شدیییید
دسته دسته

من شروع شده ريزش موهام😩

خیلی خیلی خیلی زیاددددد

برای من از الان شروع شده ریزسش

سوال های مرتبط

مامان باوان مامان باوان ۱۳ ماهگی