۱۹ پاسخ

من تو این شرایط نیستم ولی اگه بودم سعی میکردم اهنگی چیزی بزارمو با بچم بازی کنم حواسش پرت شه صدا هم میشنید میگفتم هیچی نیس داره اتیش بازی میکنن چون اتیش بازیو دیده

من نتونستم خودمو کنترل کنم دخترم ترسیده همش صدا میاد میگه میترسم

دختر من یواش میپرسه صدای چیه؟! میگم صدای همسایه! میگه فکر نکنم همسایه باشه😂

استرس ندارم عمر دست خداست میزنن چند دقیقه استرس میگیرم بعد بیخیال میشم

من میگم صدای رعد و برق بود

من اصلا نمی‌ترسم حتی در خونه از موج انفجار باز شد اما کنترل کردم گفتم آرسام باد اومد چه خنده دار بود، بعد هم آنقدر گفتم وای باز زدن اونم یاد گرفته هر صدایی میاد میگه مامان زدن 😂😂شاید از معدود آدمهایی باشم که اصلا اصلا نمی‌ترسم

تنها نبودم ساختمون لرزیدخونه مادرم بودم
بردم اتاق پشتی گفتم فشفشه زدن بچه ها الان میرن دعواشون‌کنن

من خونه مامانمم تاصدا میاد داداشم بلند بلند اهنگ میخونه یوناهم میخنده بهش ولی صبح که جنگنده ها اومده بودن ۵ صبح ازصداش ترسید گریه میکرد من خودمم ترسیدم یه هفته زودترپریود شدم

ما تازدن سریع بغلش کردیم رفتیم تو حموم نشستیم خومونم خیلی ترسیده نشون ندادیم که بفهمه ولی آخرش میفهمم گریه میکنم بغض میکنن

ما تازدن سریع بغلش کردیم رفتیم تو حموم نشستیم خومونم خیلی ترسیده نشون ندادیم که بفهمه ولی آخرش میفهمم گریه میکنم بغض میکنن

صدای جنگنده میاد میگم هواپیما داره میره

من اصلا خودمو نمیتونم کنترل کنم
یجوری به رعشه میوفتم حالم بد میشه بچمم میترسه
هی میگه صدای چی میاد…
میترسم…
بابا کجاس بیاد پیش من…
❤️‍🩹

داییش بهش گفته تولده
امروز غروب رفتیم پایین توی حیاط کمی هوا بخوره یهو زدن، اومد بغلم گفت مامان تولد زیاده من ترس
بغلش کردم آوردمش بالا، گفتم خق داری بترسی منم میترسم چون تا الان ندیدیم اینا رو اما ما الان کنار هم هستیم و تو توی بغل منی

پسر من هیچ واکنشی نشون نمیده

من کامل به پسرم توضیح دادم صدا میاد میگه مامان زدن 😅 میگم اره
اصلانم نمیترسه چون خودم نترسیدم که ببینه

من نمیتونم کنترل کنم چرا دورغ بگم
بچم گریه کرد
ولی خب وقتی صدا اومد کارتون بزار صداشو زیاد کن

منم خیلی حالم بد میشه و استرس شدید دارم ولی خب تمام تلاشمو مبکنم موقعیت رو‌کنترل کنم نهایت اینه بغلش میکنم ،باهاش نقاشی میکشم نیبرنش اتاق رو تخت با آهنگ باب اسفنجی بپر بپر میکنه برنامه مورد علاقه شو میذارم ببینه

من نمیتونم خودمو کنترل کنم حالم خیلی خراب میشه 😭

والا بچه من بیشتر از من اطلاعات جنگ داره
اصلااا درکی از جنگ نداره
از تلویزیون یلد گرفته میگه... مرگ آملیکاا، به جای حزب‌ الله میگه رمیصا الله اسم منو 😅
دوففف دوففف کشتم😑

سوال های مرتبط