۱۰ پاسخ

حالا همچین آش دهن سوزی هم نیستش

انشاله تار و مار بشه

نداشتم که نگران قطعیش باشم🤣🤣

بچه ها توجه کردین چ سکوتی حکم فرما شده 🤢🤢🤢🤢من میترسم
نگران موش.کا شدم دیر کردن😮

تو یه کانال روبیکا خوندم

ایتا نصب کن

بود و نبودش اصلا فرقی نداره🤣 من فقط اون سری نت قطع بود نصب کردم اصن نمی‌رم داخلش

ن من ندیدم چن کانال عضوم

وای این کاناله خیلی داغونه من یه شب خبراش خوندم دیوونه شدم همش دروغ میذاره

چراا.

سوال های مرتبط