۶ پاسخ

من فقط اینفاکول میدم بقبه هرچی تست کردم جواب نداد روش

این قطره کولیکز خییییلی بد مزه.خودت یکم بخور
قطره کولیک پدیا بست از نظر من بهتره
ب بچه من ک‌ساخت
خوشمزه هم‌هست

تا ۶ماه هر ماهه تا یکسال دوماه یبار

5 قطره بده Dicolic gut
بعد شکمشو ساعت گرد ماساژ بده پاهاشو مثل دوچرخه تو شکمش ببر اگر بعد ۱۰ دیقه خوب نشد نیم سی سی گریپ میکسچر خارجی بده
پدی لاکت بعد شیر تا ظهر بده عصرها سعی کن هیچ قطره ایی ندی کولیک میاره

یکم ابجوش نبات اندازه دوسه قطره بهش بده خودتم بعد هر غذایی ک میخوری حتما چایی نبات بخور

من قطره کولیک پدیا بستو میدم خیلی خوبه.

سوال های مرتبط