همه همینیم بخدا 😢
همه همينيم همههه
من با قرص اعصاب روان دارم سر ميكنم
مني ك استامينوفن به زوررر ميخوردم الان دوتا دوتا قرص اعصاب ميخورم
كي حالش خوشه؟ كي حالش خوبه؟ كي اميد داره؟ كي برنامه ريزي واسه اينده داره؟ همه تو يه باتلاقيم و داريم دست و پا ميزنيم
كاش يكي پيدا شه كمكمون كنه😭😭😭😭
خواهر ماهم همگی اونجوریم
ولی ناامید نباش روزهای خوبمون هم به زودی میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.