نشستن چهار زانو رو زمین زیاد خوب نیست سعی کن بیشتر رو مبل بشینی یا دراز بکشی
استراحت داشته باش خودش میکشه بالا
اره دکترم گفت زیاد نشین همیشه دراز کش باش
من سه هفته استراحت نسبی داشتم
رفت بالا
میشستم
کار خونمم میکردم تا حدودی
جز جارو و تی ظرف بقیه کارا با خودم بود
باید بخوابی پله نری سنگینی بلند نکنی طولانی نشینی و توالت فرنگی استفاده کنی
منم جفتم پایین این کارا رودکتر بمگفت
سعی کن بیشتر دراز بکشی
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.