برا دختر من از ۲۰ روزگی مشخص شد دکتر قطره پروبیوتیک داد شیرش رو هم مدلش روکامفورت کرد قطره اینفاکول هم میدم و دائم شکمشوچرب میکنم و کمکش میکنم گاز روده هاش خالی بشه
از دو هفتگی شروع میشه، راهکار هم امتحان کردن قطره های مختلف
صدای سشوار نینی من آروم میشه
من کولیکیز.کولیکف.گریپ میکسچر پدی لاکت دادم اخر رسیدم به دایمتیکون و بی بی کر خوب بودن
بعد از دو هفته شروع میشه همه بچه ها ندارن
دختر من از ي هفتكي شرو شد
براش پروبيوتيك ميلك انزيم اينفاكول تست كردم
خيلي موثر نيستن داروها بنظرم
صبر بايد كرد و كيسه اب گرم رو دلشون بزاريم و دور ناف رو با روغن زيتون يا بادوم شيرين جهت عقربه ساعت چرب كنيم و صداي سفيد بزاريم موثر تر از داروهاست
ولي بتيد دوره اش بگذره و صبو زيادي ميطلبه اين دوره 😢😢
از دختر من از ۱۰روزگی شروع شد
واسه پسر من از ۱۶ روزگی خودشو نشون داد
من فکر کنم دخترم پنج روزش بود شروع شد قطره کولیکز میدم براش خیلی بهتر شده
واقعا حق داری از الان نگرانش باشی و اینکه شروع بشه خودت میفهمی😭😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.