۶ پاسخ

سوهان برقي باسري صورتيش توخواب

توی خواب با ناخون گیر ک میترسم با قیچی ابرو

من سوهان برقی ندارم با قیچی خود نینی میگیرم

خواب باشه فک کنم راحت تری قطعا

سلام من وقتی داره شیر میخوره بیداره باسوهان برقی اولین سرش میگیرم بعد یه سر نرمتر داره اونو آخر میزنم که اگر جایی تیز بود نرم بشه

تو بیداری که اصلا نمیشه گرفت من خواب میگیرم با سوهان برقی با سریه زردش

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی