۴ پاسخ

چون قند سبب ناپایداری سطح انسولین خون میشه و وابستگی میاره
شکر، نبات، شیره و ... تا می تونی ازش دوری کن

مقدار کمش مجازه
همه جی اعتدال

بده بره حساس نباش یکم چیزی نمیشه توفرنی

دندوناشون زود خراب میشه طبیعتا از اون ورم قند داره خب 🥲

سوال های مرتبط