۷ پاسخ

سلام عزیزم شما بردی؟ پسر منم لک افتاده اسیابش

برای یه دندون فکر نمیکنم بیهوش کنن

سلام عزیزم خوبی تاالان بیداریم چون دخترم برااولین بار دندون درد گرفته.
شبنم خانوم دندون شماره ۴.۵ بالا سمت چپش هست.
حالا سوالم اینه کدوم دندونای شیری میریزن و کدوم دیگه نمیریزن ایااینکه الان خرابه هم میفته یا باید ترمیم بشه

تصویر

من بردم دکتر گفت مرتب براش مسواک بزن نزار بیشتر بشه اگه بیشتر شه باید بیهوش شه

فک نکنم چون کوچیکن هنوز برای جانا ک انجام ندادن بااینکه همکاری داشت گف نمیشه ۵سالگی

ببري بهتره تا دير نشده

اگر برای عکس همکاری کنه عاایه عکس بگیره با خواب مصنوعی درست نیکنه اگر در کل همکاری کنه نیاز به اونم نیست
اما اگر درکل همکاری نکنه باید بیهوش بشه

سوال های مرتبط