ازمایش ۱سااگی بچه ها چیه؟
واجبه,؟؟

۷ پاسخ

خون وادرار بعضی ها حتی سنو هم انجام میدن
ولی از من به تو نصیحت خواهرانه برا ازمایش حتما ببر ازمایشگاه عطار چون کارشتاس اطفال داره فوری ازمایش نیگیره من دیروز طبق حرف دکتر پسرمو بردم نور نتونستن ازمایشو بگیرن دست نوزادم صورتش همش کبود شد از گریه امروز مجدد میبرمش عطار ازش بگیرن بدون دردسر ازش میگیرن حتی عصاریان یا رشیدی هم نبر

من خودم اصرار داشتم که حتما بده بدونم چه خبره

خیلی خیلی واجبه.ازمایش ادرار و خون.خیالت راحت میشه حتما انجام بده

من پسرام و نبردم احتمالا دخترمم بزرگتر بشه ببرمش

انجام ندادم ولی توی برنامه ام دارم تایمش گذشته ولی خیال ادم راحت میشه از همه چی. ادم بزرگا رو میگن هر سال باید چکاپ بدن اینا دیگه جای خود دارن

چکابه خون و ادرار واحب ک نی اگه مشکل خاصی نباشه ولی خب من کلا میخوام یکسال یبار چکاب کنم بچمو خیالم راحت باشه

بهتره انجام بشه.خدای نکرده کم خونی یا کمبود ویتامین دی چیزی باشه بشه جبران کرد.

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان فندوق کوچولو😍 مامان فندوق کوچولو😍 ۲ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی