۴ پاسخ

بله خوبه نصفشو هم بزنی حله
هیدروکورتیزون هم برای حساسیت هست

آره هست عزیزم

اره فکر کنم هست

لطفا بگین اگ اطلاع دارین

سوال های مرتبط