خانامای هم هفته من یه دل پیچه منو میگیره ول میکنه با پهلو درد طبیعیع؟

۵ پاسخ

طبیعیه

آره طبیعیه من هنوز هم دارم یهو میگیره باز ول میکنه

من الانم دارم نمیدونم واقعیت از چیه

اگه شدید نیست طبیعیه

منم دل پیچه ام همش

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته دوازدهم بارداری