۶ پاسخ

تیروئید باید ناشتا باشی

منم دادم گفتن ناشتا بهتره و حتمن قبل از ۱۰ صبح باش

ناشتا میخاد

اره میشه مشکلی نداره

نه تیروئید باید ناشتا باشی کدوم‌ازمایشگاه بهت گفته من ۹ساله تیروئید دارم هرسری میرم تکرا کنم‌میگه‌باید ناشتا باشی

اره میشه ناشتا نبود

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری