سلام مامانا
برای آنومالی چند هفته باید بریم؟ ۱۷ هفته هم میشه؟

۸ پاسخ

من برای 17هفته سه روز نوبت دارم

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

اره میشه

سعی کنید 18 هفته برید که بچه کامل باشه

سعی کن ۱۸ هفته و چند روز بری نزدیک ۱۹ هفته من ۱۷هفته و ۵روز رفتم اشتباه کردم زود رفتم

باید ببینی جایی میری قبول میکنه
یجا بمن گفت از ۱۸ هفته و ۳ روز قبول میکنیم
یجا دیگه گفت از ۱۶ هفته و ۶ روز قبول میکنیم
من ۱۷ هفته و دو روز میرم

سوال منم همینه آنومالی هفته چندمه بارداری هست ؟
آنومالی چه فرقی با NT داره ؟

من 17 هفته و 6 روز نوبت دارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان مانلی و مانی و حامی مامان مانلی و مانی و حامی ۱ سالگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری