من برای 17هفته سه روز نوبت دارم
من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم
اره میشه
سعی کنید 18 هفته برید که بچه کامل باشه
سعی کن ۱۸ هفته و چند روز بری نزدیک ۱۹ هفته من ۱۷هفته و ۵روز رفتم اشتباه کردم زود رفتم
باید ببینی جایی میری قبول میکنه
یجا بمن گفت از ۱۸ هفته و ۳ روز قبول میکنیم
یجا دیگه گفت از ۱۶ هفته و ۶ روز قبول میکنیم
من ۱۷ هفته و دو روز میرم
سوال منم همینه آنومالی هفته چندمه بارداری هست ؟
آنومالی چه فرقی با NT داره ؟
من 17 هفته و 6 روز نوبت دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.