پارسال عید پسرم😍😍اخه نگا مثل عروسک 😍😍🫂

تصویر
۲۱ پاسخ

واسه پارسال زیادی خوشتیپ بوده ها 🧿😍

لباسش چه خوب بوده😍

😍😍ماشالله_لا_حول_و_لا_قوة_الا_بالله_العلی_العظیم

ای جووون

ماشاالله از طفولیت جنتلمن و خوشتیپ🤍

عزیزم شما مامان ایدین جان بودین اسمتون عوض کردین؟

جوون چه پسری 😍

خداااا تیپشو 😍😍💖
چشم خدا بهش باشه🙏🏻🥰

خیلی ناز بوده

اوخی خوشتیپ🥹💗

ووی ووی جیگر 😍🥹

وای ننه چ تیپی 😍🥺

ای جون ننه منم مامان پسر خوشگل و حذابم یعنی؟😝🤤🤤♥️🍼

خداحفظش کنه😍

جیگر

خودااااا😍

اخ قربونششش 🥹❤️
ندا نمیدونی حضوری لباس بچه کجا بازه؟!
تاپیک گزاشتم باز پاک شدد🤦‍♂️😒

عزیزم🥰خداحفظش کنه

اره برا منم مثل یه عروسک بود🥹 امثال آقا شده برا خودش

😍🩵🩵

چرا خنده گذاشتن برا چی میخنده مثلا ک چی!!؟

عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان ❤️masiha❤️ مامان ❤️masiha❤️ ۲ سالگی
مامان مَلِکاجون💕 مامان مَلِکاجون💕 ۳ سالگی
مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 ۲ سالگی