یه سری باکتری دارن که از جفت رد میشه ممکنه مسمومیت بارداری بگیری و خدایی نکرده زایمان زودرس. نخوری بهتره
منکه دل و جیگر خوردم اما زیاده روی نباید بکنی
ن نوش جان
سلام من امروز رفتم برا آزمایش دیابت بارداری ولی پودر ک داد بهم خوردم بالا اوردم گفت برو فردا بیا دوباره چیکار کنم اگ باز بالا بیارم
من ک خوردم جیگر دل قلوه
همیشه هم خوردم
نه ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.