سلام خوردن قلوه این ماه ایراد داره؟

۶ پاسخ

یه سری باکتری دارن که از جفت رد میشه ممکنه مسمومیت بارداری بگیری و خدایی نکرده زایمان زودرس. نخوری بهتره

منکه دل و جیگر خوردم اما زیاده روی نباید بکنی

ن نوش جان

سلام من امروز رفتم برا آزمایش دیابت بارداری ولی پودر ک داد بهم خوردم بالا اوردم گفت برو فردا بیا دوباره چیکار کنم اگ باز بالا بیارم

من ک خوردم جیگر دل قلوه

همیشه هم خوردم

نه ...

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۸ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شَمَل مامان شَمَل هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهشتم بارداری