جگر بخاطر ویتامین آ که داره باعث نابینایی یا کم بینایی جنین میشه بعد امعا و احشا حیوون هم میگن باکتری لیستریا داره که اونم باز مضره
دکترم که ممنوع کرده بود
میگفت جگر ب ای خانم باردار دردسر ساز میشه
البته من در طول بارداریم در حد دو سه تا دونه بیشتر نخوردم
والا من شنیدم نباید خورد ویتامین آ زیاد داره برا بچه ضرر داره
حالا میخوای بخوری درحد چشیدن ۴سیخ ک چشیدن نیس!!!!!
بخور نوش جون من عید قربان بالای ۵ تا سیخ خوردم
نه هیچ مشکلی نداره
فقط ۳ماه اول اونم میگن ممکنه نقص جنینی بیاره الان دیگ مشکلی نداره من ک هر هفته ۱سیخم شده میخورم
۳ماه اولم نمیدونستم باردارم چند بار خورده بودم هیچی نمیشه
چندتاعیبی نداره ولی گوشت کبابی بهتره بچه خوب وزن میگیره
من دیشب پنج دونه خوردم
ن من خوردم در همین حد چیزی نشد
اره فک کنم. چند تا دونه بخور برای رفع هوس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.