مامانا ۳الی۴سیخ دل جگر و قلوه خوردن توهفته۳۰ مضره؟؟

۹ پاسخ

جگر بخاطر ویتامین آ که داره باعث نابینایی یا کم بینایی جنین میشه بعد امعا و احشا حیوون هم میگن باکتری لیستریا داره که اونم باز مضره

دکترم که ممنوع کرده بود
میگفت جگر ب ای خانم باردار دردسر ساز میشه
البته من در طول بارداریم در حد دو سه تا دونه بیشتر نخوردم

والا من شنیدم نباید خورد ویتامین آ زیاد داره برا بچه ضرر داره
حالا میخوای بخوری درحد چشیدن ۴سیخ ک چشیدن نیس!!!!!

بخور نوش جون من عید قربان بالای ۵ تا سیخ خوردم

نه هیچ مشکلی نداره
فقط ۳ماه اول اونم میگن ممکنه نقص جنینی بیاره الان دیگ مشکلی نداره من ک هر هفته ۱سیخم شده میخورم
۳ماه اولم نمیدونستم باردارم چند بار خورده بودم هیچی نمیشه

چندتاعیبی نداره ولی گوشت کبابی بهتره بچه خوب وزن میگیره

من دیشب پنج دونه خوردم

ن من خوردم در همین حد چیزی نشد

اره فک کنم. چند تا دونه بخور برای رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری