من خیلی شیرم کم شده چیکار کنم

۴ پاسخ

یهویی چهارماهگی حس میکنی کم شده
مث قبل نیست دیگه
آب فراوون بخور
با قرص لاکتاول که شیر رو غنی میکنه
شیر هم بخور زیاد

منم شیرم کم شده لاکتاول و شیرافزا هم اصلا تاثیری نداشت

شیرافزا عالیه

قرص لاکتاول بخور
اب زیاد بخور
غذاتو کم نکن

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۴ ماهگی