خدا خودش مواظب هم وطنای مهربونم باشه
سمت فرودگاه خیلی بد بود هنوز تنم میلرزه یادش میوفتم
بچه من همش تو خواب ناله میکنه از خواب میپره میترسه اخه این بچه ها چه گناهی کردن الان وقت بازی کردنشونه ن استرس کشیدن😔
خیلییی بد بود خیلی
مامان جوجه طلایی الان هیچجا امن نیست ولی درجه کم و زیاد داره
من یکی ازشهرستانای بوشهرم خداروشکراینجا خبری نیست گاهی صدایی میاد اما درکل آرومه فعلا
من درخدمتتم بیتعارف
دیروز دزفول رو هم زده همه ی شیشه های خونه بابام اینا پودر شده
وای نگو توروخدا از دیروز کلی بدتر استری داریم،جاری خواهرم توی سرش توده داره،دیروز تهران عمل داشته،طفلی بچه هاشو گذاشته شهرستان با شوهرش رفته تهران عمل کنه،فقط داریم دعا میکنیم زودتر سرپا بشه برگرده
خدایا خودت پناه همه باش
اره من ک آنقدر استرسی شدم تو خواب با کمترین صدا میپرم دیگه خالم نمیبره
شما کجایید
واي خدا نگهدارتون باشه😢بريد ي جا ديگه اگه جايي نداريد بياين اهواز بخدا اهوازم ميزنه ولي از تهران كمتر ي كلبه درويش داريم
خدا نگه دارتون باشه🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.