اسم پسرمن صالح حالا شما چی گزاشتین ؟؟؟؟؟؟؟
پسر خواهرم محمد صالح هست صالح صداش میزنیم
بنظر من نه
الان بیشتر اسمای جدید میزارن همسناش
یکم برا بچه سنگینه نمیدونم حس میکنم قشنگنیست البته چون طرفای ما فقط پیرمردا و افراد مسن این اسمو دارن اینجوری حس میکنم ک برا بچه قشنگ نیست
آره من دوس دارم
❤️❤️قشنگه
بله👍🏻
بنظر من یکم سنگینه برای بچه
آره من محمدصالخ دوست دارم
مذهبی ام هست بسیار زیبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.