بنظرتون صالح اسم قشنگیه ؟

۱۱ پاسخ

اسم پسرمن صالح حالا شما چی گزاشتین ؟؟؟؟؟؟؟

پسر خواهرم محمد صالح هست صالح صداش میزنیم

بنظر من نه

الان بیشتر اسمای جدید میزارن همسناش

یکم برا بچه سنگینه نمیدونم حس میکنم قشنگ‌نیست البته چون طرفای ما فقط پیرمردا و افراد مسن این اسمو دارن اینجوری حس میکنم ک برا بچه قشنگ نیست

آره من دوس دارم

❤️❤️قشنگه

بله👍🏻

بنظر من یکم سنگینه برای بچه

آره من محمدصالخ دوست دارم

مذهبی ام هست بسیار زیبا

سوال های مرتبط

مامان سهراب
صبوری مامان سهراب صبوری ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین کوچولو♡ مامان ماهلین کوچولو♡ ۷ ماهگی