۱۶ پاسخ

قطعا ب نفع ما تموم میشه !❤️🕊

انشاالله
اینجوری که ایران داره میزنم من دلم روشنه که پیروز جنگیم🇮🇷

هر چی هم بشه به نفع ایرانه چون مردم پشت کشورشونن نه پشت بدخاهان کشور

ان شاالله🇮🇷🫶🏻🤲🏻

انشاالله

مطمعن باش میشه

هرچی طولانی ترشه به نفع ایرانه. تلفات میدیم درسته ولی یک بار در منطقه کلکش کنده شه

فقط تموم شه هر چه زودتر به حق امام حسین

مامان شیر عسل با شمام همین روزا جواب شما رو خدا میده هرچقدرم ما بگیم شما شدین پسر نوح
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب کف روزی پی نیکان گرفت و مردم شد

خدا با ماست قدرت خدا از همه بیشتره سوره فیل رو بخون کیف کن نه شرقی نه عربی جمهوری اسلامی 💚

امیدوارم که مردم به حقشون برسند وبتونند بعداز این جنگ راحت وبا آرامش زندگی کنند مردم ایران لایق بهترین ها هستند

آمین
صد در صد همینطوره

انشالله 🌸🌸🤲

توی این جنگ همه چی مشخص میشه
صدردصد یه برنده وبازنده داره
هرکی اعلام آتش بس کرده یعنی شکست خورده تا ببینم کدوم طرف درخواست آتش بس میکنن
ویه چیز مهم تر اینه ک ج ا چندین سال داره رجز میخونه
باعث انواع واقسام تحریم هاشده
فقط بخاطر همین موشک و انرژی هسته ای
اگه توی این جنگ نتونه دفاع کنه وحتی برنده بشه خود طرفدارهای ج ا هم ازش دست میکشن

ایران جانم 🥺

به چی میخندی روانی وطن فروش

سوال های مرتبط

مامان دل آرا🐣🐤 مامان دل آرا🐣🐤 ۱ سالگی
مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی