برای سونو انومالی خوراکی شیرین بخورم ؟
مثانه پر باشه !

۱۰ پاسخ

چندتا شکلات
و دو سه لیوان اب

من ابمیوه اناناس خوردم بیدارشد

اره آبمیوه شیرین بخور یکم راه برو که بچه بیدار باشه مثانه نیازی نیست پر باشه

شما چند روز میخاین برین انومالی

💙 بچها یسری 👈 بادی های رکابی👉
یسری 🌱 ایراد های کوچیک🌱

دارن که تو چاپ اتفاق افتاده

واسه همین ❤️ قیمت خرید❤️  میدم

عکسها و سایز هاشون میذارم کانال روبیکا هر

کسی خواست میتونید پیام بدید و خرید کنید

❤️ گروه گفتگو مادرها هم داریم میتونید عضو بشین ❤️

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره‌ روبیکا
09019615923‪

شیرین بخور داری‌میری نون و عسل بخور صبحانه

اره بخور مثانه نیمه پر باشع

آره شیرینی بخور نیاز به پر بودن مثانه نیست

اره عزیزم ابمیوه اناناس بخور

سوال منم همین هست

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری