آزادی بیان توی این اپلیکیشن موج میزنه...!

۹ پاسخ

توکشورمون آزادی بیان نداریم این که اپلیکیشنه😕

از طرفی حق دارن چون تحت فشار ممکنه قرار بگیرن واسه دادن مشخصات کاربراشون

به هر حال یه اپ سیاسی نیست اینجا و مضوعش مشخصه

هعیییییی😮‍💨

ترسیدن خو آزادی بیان میخوای داشته باشن 🤣امروز صبح با هزار بدبختی خودم خودمو خوابوندم ،چون شبا نمیخوابم ..بعد دم صبح ی صداااایییییی میمومد پریدم از خوابم قلبم تو دهنم میزد ،بعد فهمیدم آقای پاکبان داره سطل آشغال رو میکششششششه رو آسفااالت ی صداییی میداد😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

هیچوقت و هیچ جا حق حرف زدن نداریم🥺

یس😁

دقیقاااااا تا دیروز عکس یی حجاب باهوش مصنوعی میزاشتن الان روال عوض شده

من چرا نمیتونم تامیک بزارم

سوال های مرتبط

مامان نهال ونفس مامان نهال ونفس ۵ سالگی