۱۶ پاسخ

اونی ک گفت سیدم خدا به دلت نگا کرد

خوشحالم از اتش باز
کاش برای همیشه
کاش اینا قدر مردم رو بدونن
کاش بجای اعدام معترضین دوتا اختلاسگر اعدام کنن دل مردم خنک شه
کاش ….

دیدین؟ 😍😍😍هنوزم دعا کنید برای ایران
ب حرفم رسیدید؟

و منی ک میدونستم مث اون سری الکیومیگ برق نمیزنه 😂😂😂

هچ استرسی نداشتم و در پاسخ همه گفتم تا خدا نخاد برگی از درخت نمیوفته🪴💐😍🤌

من دیشب ی مشت گریه کردم ساعت ۲اخبارنگاکردم دلم یکم آروم شد

منکه دیشب تا دیر وقت دنبال ماشین ظرفشویی بودم بخرم 😂😂

من ک عین خیالمم‌نبود

من گفتم😁

دیروز منم نوشتم ایران پیروزه انشالله نوشته بودن با انشالله ماشاالله که چیزی عوض نمیشه. 😏

همه اونها که آب برداشتن فقط

🫂🫂🫂🫂🫂

من فقط نگران بودم واسمی از اتم واینا نبردم میتونم بیام😂

خدا راشکر دخترم من بیدار شد بهش گفتم گفت خوب شد جنگ تمام شد میتونیم برم پارک خانه بازی کلاس.

خدایی که آدم کلا به ت خ ممی هستم توهمه موارد زندگیم😅

من به جا بغل باید دستتو بگیرم چون بین این دو نظریه گیر افتاده بودم😆😆😆😆

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۵ سالگی