شماهم همش حالت تهوع دارین و سر معدتون سنگینه؟

۴ پاسخ

منم معدم خیلی درد میگیره بیشتر وقتا ولی حالت تهوع ندارم خداروشکر

افتضاحم همش دل روده ام تو همِ

من از بعد از ظهر شروع ميشه

اره ولی من معدم سنگین نیس

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری