تو هفته ۱۴طول سرویکس چندش نرماله ونیاز به سرکلاژ نیست؟

۳ پاسخ

چون بارداری قبلی سرکلاژ شدی این بارم باید انجام بدی چون سرویکست کمه

الان چندی؟دکترت خیلی خوبه؟

زیر ۳۰باشه استراحت میدن بالای ۳۰باشی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان جوجوک طلا مامان جوجوک طلا هفته شانزدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اندیا مامان اندیا هفته نوزدهم بارداری